Wednesday, January 4, 2012

iloveyousomuch !


sayang , iloveyousomuch ! bayangkan da setahun saya sayang awak tanpa couple , pjoe .. kau da buad aku menangis macam nie .. kalau boleh hari ini aku nak luahkan semua perasaan aku pada kau pjoe . tapi .. aku kecewa dengan sikap kau ! kau selalu busy if aku ajak keluar / coll & massage . kau tahu tak .. kalau tahun nie setahun lagi aku sayang kau memang aku taknak maafkan awak .. sebab awak , saya susah untuk sayang dan terima cinta orang lain  , walaupun kita tak couple tapi sayang aku ?!  , masih kekal tahu ! now air mata aku mengalir tanpa henti .. aku semangat gilaa nak jumpa kau karang .. tapi , bila aku tanye balik "jumpe kea tak kang ?" . jawapan kau "tak lah, nanti la eyh" , ya allah , hancur hati aku .. kau yang massage aku , kau cakap nak jumpa petang karang . tapi kau busy ! okayy kau tak pernah nak hargai peraasan aku . aku tahu yang kau tak suka aku cakap tentang perasaan . kau tahu pjoe , aku tak pernah lupakan ayat kau mase kita firstime clash "jangan cakap pasal perasaan lah dengan abang" . pjoe  , aku boleh jadi benci terhadap kau  , tapi just 1 jea yang memang tak boleh berubah . CINTA AKU PADA KAU ! . pjoe yang paling aku tak sukaa if aku ajak jumpa kau busy , tapi pada hari yang sama kau pergi jumpa oarang lain . "QIS , SUDAHLAH JANGAN MENANGIS LAGI KU RASA CUKUP SAMPAI DI SINI . MUNGKIN DI SUATU HARI NANTI KAU TEMUI CINTA YANG SEATI" . pjoe  , memang aku sayang sangat dekat kau , aku tak tahu kenapa , kau bukan cinta pertama dan terakhir aku . . sumpah pjoe aku tak pernah lupakankau walau sesaat . tak pernah ! tapi kau ada buat macam yang aku buat nie ? tak rite . aku tahu tuh .. dan aku tahu memang aku bukan untuk kau . tapi please pjoe , kembali lahh pada aku semula .




to mohd hafizul bin harun .


 saya sayang awak sangat .. hope awak tahu . perasaan saya tetap opada awak , saya dah kenal awak ! awak manja-II , pandai ambil hati & paham perasaan saya masa kita couple dulu . saya rindukaan awak yang dulu , now awak dah tak macam tuh lagi . hope suatu hari nanti kita bersama semula .. kau oarang yang sesuai dalam hati aku . 


lagu coretan : camelia - irwanshah :'(
thankyou for readding my story ♥

No comments:

Post a Comment