Thursday, January 12, 2012

cemburu :'[



hey :] assalamualaikum and salam 1 malaysia :'] , today qis nak cerita pasal apa yang terjadi di sekolah tadi :[ .   . haa , sebelum tuh qis nak tahu sikit pendapat korang . apa korang rasa if orang yang korang sayang sangat tuh bersama orang lain , mesti hati korang terbakar right :] ? samalah macam qis tadi  , ya allah orang yang paling qis sayang iaitu MOHD HAFIZUL BIN HARUN  berjalan dan bergelak ketawa dengan rang lain . sumpah aku cakap sakit gilaa hati ! cerita sebenar dia . kawan baik pjoe mr.b (nama panggilan) . mr.b nak berkenalan dengan mrs.w , then ade lah pjoe . haish kawan aku yang gedik gila babi tuh sengaja nak mengedik dengan buda upper 6 . then dalam perjalanan si gedik berjalan dengan orang yang aku sayang , pjoe . jealouse sih :'[ , aku mana boleh tengok orang yang aku sayang macam tuh . CEMBURU !! haa , cemburu tandanya sayang right ? haha , see you next time baii loveyou !
 

thankyou for readding my story ♥

No comments:

Post a Comment