Thursday, January 19, 2012

i still love you


sayang , nak tahu imissyousomuch ! pjoe setiap hari saya nampak awak , awak gembira & gelak ketawa . lega bila tengok awak macam tuh . diri awak , diri saya juga sayang . macam mana er nak buat awak kembali pada saya , tapi bukan cara paksa memaksa . ikut gerak hati tahu . if kita bersama semula ku akan selalu menjagamu dengan sebaik-baiknya <3 . tapi kalau kita memang tak patut bersama , saya nak senyuman awak setiap hari :) . tu pun da cukup . tadi saya ada dapat 1 berita oh , terasa jugak lah , kawan saya hasna ada bagi tahu yang awak pernah coup dengan kak husna . betol eh ? bia awak couple dengan dia ? hmm , tertanya-tanya jugak lah dalam hati tadi . pjoe , rindu nak ada dalam pelukan awak lagi . bila pulak eyh . nanti cuti panjang bulan 6 nanti saya ada buat rancangan nak hang kuantan jea :D , teringin nak ajak awak . jom pjoe kita pergi kuantan . jom la jom la (Y) . mengada lah aku . haha , kalau taknak takpa . awak jugak pernah cakap yang saya tak bawak awak ikut saya pergi kuantan ,  saya takut awak busy lah sayang . nanti kita pergi sesama tahu , okaybaii loveyou <3
thankyou for readding my story ♥

No comments:

Post a Comment